High level copywriting voor bold ondernemers

Trek doorlopend klanten aan met teksten die doordenkt zijn van persoonlijkheid, originaliteit en eigenheid

Jij komt zeker niet net kijken. Sterker nog, het gaat best lekker. Je hebt een aardige following en naam opgebouwd, not to mention een omzet van minimaal 100k per jaar…

Klinkt goed. Maar, vertel, is it enough?

Ik weet dat je groter denkt.

En jij weet dondersgoed dat er in deze volle markt véél meer originaliteit en boldness nodig is om te blijven opvallen. Júist bij de klanten die dolgraag in jouw hooggeprijsde aanbod willen investeren.

Copy dat onder je huid kruipt. Raakt, beweegt, verleid.

Dat jij kan schrijven, daar twijfel ik niet over. Maar jij en ik weten ook dat er meer winst en groei te behalen valt…

Lotte van den Broek copywriting schrijfcoach ondernemers
Lotte van den Broek - Schrijfcoach Businesscoach Copywriting Copy Mentor

“Door dit traject is de connectie tussen mij en volgers, luisteraars en potentiële klanten nog veel sterker geworden.”

Deisy Amelsbeek, businesscoach & -strateeg

Laten we het hebben over waarom je hier op mijn – we noemen het beestje maar bij de naam – salespagina bent.

Allereerst – jij bent niet one of many. Dat zou ik nooit beweren. Maar ook jij hoort geregeld de collectieve uitspraak ‘weer zo’n coach’. Schud je van je af natuurlijk.

Toch zie je die ene lead die je perféct kan helpen, zomaar(?) bij je concurrente aanschuiven… Kan gebeuren, natuurlijk. 

Hoewel… Waarom kan je niet concretiseren wat jou anders maakt, en ook, de logische keuze? 

Weet je wat ook niet helpt? Dat je te bloody busy bent en de headspace mist om weer nieuwe invalshoeken te bedenken… En dan voel je soms weer alsof je volgers en jij niet op 1 lijn zitten, wát is het precies dat ze willen horen?

 

Lotte van den Broek The Copy Revolution Copywriting posts Instagram

Jij bent van een hele andere klasse. En je teksten zijn goed, absoluut, alleen ik mis… pit. Het dansen op het randje, de onvertelde verhalen, flirten met de ideale klant. The boldness, edge, personality.

Ik mis wat jij nog niet vertelt.

Nou, tadaaa. Je hebt mij gevonden.

Lotte van den Broek copywriting schrijfcoach ondernemers screenshot 1
Lotte van den Broek The Copy Revolution Schrijfcoach Copywriting

Ik vertel je waar je over gaat schrijven en hoe je je teksten tot in de puntjes perfectioneert

‘We praten wat, en ik vertel je waar je over mag schrijven,’ grap ik.
‘Lekker verdienmodel,’ zegt Klant.

En dat is het.

Natúúrlijk komt er meer bij kijken. Schrijftechnieken. Strategie. Storytelling. Communicatiemethodes. Die leer ik je, prima.

Maar no more playing it safe. We zijn er niet om binnen de lijntjes te blijven kleuren. Je hebt een ambitie te vervullen. En een revolutie start je niet met tamme teksten.

Met al het content-geweld zijn we zijn we, als consument, kritischer geworden in hoe we onze tijd indelen, en wat we consumeren.

Dat vraagt om innovatie, vernieuwing, originaliteit. Anders doen? Nee, eigen doen.

Niet voor niets heet dit traject The Copy Revolution. High level copywriting is het spel van verleiden, met woorden. 

Het tonen van menselijkheid en gelaagdheid, om op een diepgaandere level te connecten. Een verlangen bij je klant aanwakkeren om niet te luisteren naar weerstand, maar te denken in grotere mogelijkheden.

Met teksten die doordrenkt zijn van jouw persoonlijkheid, zodat het voor jouw ideale klant niet een kwestie van shoppen is, maar overduidelijk voor jou kiezen.

Lotte van den Broek - Schrijfcoach copymentor

Converterend schrijven, but in a fun way

“Ik heb nog nooit zó snel zóveel aanmeldingen gehad voor een lancering.”

Karlijn Kwint, businesscoach

Lotte van den Broek schrijfcoach voor businesscoaches

Jouw schrijfcoach in spé

Jouw business is jouw kindje. Tegelijkertijd een middel om een leven in te richten zoals jij dat wil.

I get that. Ik denk daar hetzelfde over.

Voor mij is copywriting het middel om mij uit te spreken. Conversaties uit te lokken. Te connecten, verbinden, doen nadenken.

En dan zie ik veel ondernemers, die barsten van de verhalen en personality, té moeilijk denken over deze onmisbare vorm van communicatie. Teksten delen waarbij de gelaagdheid en persoonlijkheid mist; iedereen kan het geschreven hebben.

Ik weet hoe je persoonlijkheid, visie en humor inzet om op te vallen.

Zo ben ik zelf gaan opvallen door de humor, scherpe statements en transparantie in mijn teksten. Geregeld gaan mijn tweets viral en worden gedeeld door media als The Best Social MediaDit is Waarom Mensen op Twitter ZittenOuders van Nu ea. 

Je hebt goedgeschreven teksten, en je hebt copywriting van hoog niveau. Daar kan ik je alles over vertellen.

Copy als winstgevend(er) onderdeel van je business

> Wat voor soort teksten je deelt, om zowel de conversies als conversaties te stimuleren.

> Wat je kunt doen, wanneer je niet weet waar je je volgende stuk content vandaan moet halen.

> Hoe je op een dieper niveau schrijft, zodat jouw teksten niet alleen beklijven, maar onder de huid van lezers gaan zitten.

> Op welke manieren je jouw energie, persoonlijkheid en (if it’s your style) humor verwerkt.

> Hoe je – haast casual doch urgent – jouw aanbod aanprijst, aanmoedigt om een gesprek aan te vragen, zonder dat het geforceerd overkomt.

 

“Jouw adviezen op mijn teksten en strategie hebben absoluut bijgedragen aan mijn zichtbaarheid en positionering.

Toen de deadline van mijn event en mijn eenmalig aanbod naderde, overtuigde je mij om daar nog even een paar posts volledig aan te wijden. Die bleken het vruchtbaarst; beide lanceringen zijn uitverkocht.

SUZANNE VAN SCHAIK
BUSINESSCOACH

The Copy Revolution - Suzanne van Schaik Businesscoach

Voel jij 'm? Mooi, ik ook.

Ook als je denkt, nu nog niet (who are you kidding…), raad ik je aan alsnog een call aan te vragen. Ik werk namelijk niet met lanceringen. Dat betekent dat wanneer er weer plek is, deze wordt opgevuld. En dat gaat snel.
 
Maar ook: time over money. Ja, je bent heel druk en belangrijk, maar 
laat mij dit stuk van je business helpen vergemakkelijken, zodat je op lange termijn meer ease voelt in copywriting, en daar grotere resultaten mee boekt.

Wanneer er een match is, plannen we de start van jouw traject in. Ook als een later moment jou beter uitkomt.

“Binnen een week na de start van onze samenwerking had ik 5 nieuwe klanten op de planning staan. En de maanden die daarop volgden had ik een recordomzet waar ik eerder alleen van had kunnen dromen!”

KIRI PRUNTEL
OH BABY PHOTOGRAPHY

Kiri was één van mijn eerste klanten die ik mentorde in copy voor haar website, Instagram en mailing. Een halfjaar na onze samenwerking stuurde ze me dit bericht:

Lotte van den Broek the Copy Revolution screenshot 4

Copy is niet een quick fix. Het is een investering in jouw skills voor lange termijnresultaten.

Originele teksten vallen op. Trekken aan.

En op die manier schrijven is geen trucje, daar prikken potentiële klanten namelijk zó doorheen. 

Sure… Er zijn bepaalde technieken die jij (of ik) je eigen kan maken.

Maar er is een groot verschil tussen technisch goedgeschreven stukken, en teksten die alleen van jouw hand kunnen komen.

Oh, en dit traject is not for everyone...

Wel voor de ondernemers die een publiek hebben, een online following hebben opgebouwd.

Ik zal je niet ambitieus noemen, that’s a given met jouw omzetdoelen en track record van bewezen resultaten.

Met je ruime ervaring in marketing en sales heb je een prachtig fundament gebouwd. Misschien overweeg je grotere stappen te maken met jouw business, je richten op een andere type ondernemer.

Eén ding wat zeker is: jij hebt visie. Personality. Af en toe een liefdevolle grote bek – tough love voor je klant -, omdat je ergens voor staat en iets groots te brengen hebt.

Gedrevenheid, daar zoek ik naar. Zien wat er mogelijk is, voor jou en je klanten, en dat willen en claimen. Schaamteloos.

Dat mag ik wel. Laten we dat gaan uitvergroten. In woorden.

Lotte van den Broek - The Copy Revolution Screenshot 5

Klinkt fantastisch…
Maar hoe ziet het traject er uit?

Ofcourse gaat het jou meer om het resultaat dan om het ‘hoe’, maar ik snap dat je dólgraag wil weten in welke vorm je met mij gaat samenwerken.

So.

>> Het is een 6 maanden traject.

>> Je krijgt persoonlijke coaching (ik wil jouw teksten zien, honey), maar er zijn ook groepselementen aan verbonden. Zo krijg je tijdens de Masterminds (2, je hebt het druk zat) ook feedback van de andere deelnemers. High level ondernemers, net als jij. Best of both worlds, dus.

>> Ik coach je zowel bij de voorfase van het creëren, als bij het eindresultaat. We schrijven met jouw doelen op lange en korte termijn in mind, we zijn immers geen gezellig schrijfclubje. What’s going on, bij jou, en je klanten? Wat heb jij te vertellen, hoe ga je dit in een tekst gieten? Ga je lanceren, een event organiseren? Daarop ontvang je revisies en feedback op de teksten, voor je deze in de ether gooit.

>> Je teksten worden tot in detail bekeken: triggert de titel om verder te lezen, zijn jouw boodschap en verhaal concreet en helder, druipt jouw personality en energie ervan af, maak je een soepele brug naar de CTA? Denk ook aan storytelling, opbouw, overgangen, taal, stijl, en natuurlijk de impact van jouw bericht.

En dit traject is voor jou, wanneer je...

“Ik heb mijn nieuwe conversiedoel behaald, maar nog belangrijker: ik schrijf nu met veel meer lef”

Het traject bij jou is echt de beste investering tot nu toe geweest.

Maaike de Vogel
Lenora Solutions

Maaike de Vogel Lenora Solutions Lotte van den Broek The Copy Revolution

En zo is het.
Ready to join the Copy Revolution?

Plan je gesprek, en dan bespreken we of jij bij dit traject past (en het traject bij jou).

(Jup, dit is het, hier neem je de beslissing.)