Jij komt zeker niet net kijken. De afgelopen jaren heb je een succesvolle business opgebouwd, je naam gevestigd en bewezen resultaten met klanten behaald.
Klinkt goed. Maar, vertel, is it enough?
Ik weet dat je groter denkt.
En jij weet dondersgoed dat er in deze volle markt véél meer originaliteit en boldness nodig is om te blijven opvallen. Júist bij de klanten die dolgraag in jouw hooggeprijsde aanbod willen investeren.
Dus ja, er valt nog winst te behalen in dat ene stuk van jouw strategie: copy. Ik laat je zien hoe.
Deisy Amelsbeek, businesscoach & -strateeg
Laten we het hebben over waarom je hier op mijn – we noemen het beestje maar bij de naam – salespagina bent.
Allereerst, jij bent niet one of many. Dat zou ik nooit beweren. Wat jij doet en wie jij bent is vernieuwend. in jouw markt ben jij de gamechanger. Het is jouw visie waar je klanten op aanhaken en wat hen beweegt dat stukje vernieuwing verder uit te breiden.
Ja, je hebt visie. You’re of a different league.
Maar ook jij hoort geregeld de collectieve uitspraak ‘weer zo’n coach’. Schud je van je af natuurlijk.
Toch zie je die ene lead die je perféct kan helpen, zomaar(?) bij je concurrente aanschuiven… Kan gebeuren, natuurlijk.
Nou, tadaaa. Je hebt mij gevonden.
‘We praten wat, en ik geef je invalshoeken voor nieuwe teksten,’ grap ik.
‘Lekker verdienmodel,’ zegt Klant.
En dat is het.
Natúúrlijk komt er meer bij kijken. Schrijftechnieken. Strategie. Storytelling. Communicatiemethodes. Die leer ik je, prima.
Maar no more playing it safe. We zijn er niet om binnen de lijntjes te blijven kleuren. Je hebt een ambitie te vervullen en een visie uit te dragen. En een revolutie start je niet met tamme teksten.
Niet voor niets heet dit traject The Copy Revolution. High level copywriting vraagt om innovatie, originaliteit, persoonlijkheid. Anders doen? Nee, eigen doen.
Ik laat je zien hoe je woorden inzet om te verleiden en te schuren. Hoe je menselijkheid en gelaagdheid toont, zodat je op een diepgaandere level te connect met de lezer. Hoe je de ambitie van je ideale klant op een dusdanige manier aanspreekt, dat ze niet snapt waarom ze niet veel eerder een gesprek bij je heeft aangevraagd.
Je leert hoe je teksten schrijft die doordrenkt zijn van jouw persoonlijkheid, zodat het voor klanten niet meer een kwestie van shoppen is. Ze willen jou, om jou.
Karlijn Kwint, businesscoach
Jouw business is jouw kindje. Tegelijkertijd een middel om een leven in te richten zoals jij dat wil.
I get that. Ik denk daar hetzelfde over.
Voor mij is copywriting het middel om mij uit te spreken. Conversaties uit te lokken. Te connecten, verbinden, doen nadenken.
Toch zie ik veel ondernemers – die barsten van de verhalen en personality – veel te ingewikkeld denken over deze onmisbare vorm van communicatie. Ze delen teksten waarvan de gelaagdheid en persoonlijkheid mist; iedereen kan het geschreven hebben.
Ik weet hoe je persoonlijkheid, visie en humor inzet om op te vallen.
Zo ben ik zelf gaan opvallen door de humor, scherpe statements en transparantie in mijn teksten. Geregeld gaan mijn tweets viral en worden gedeeld door media als The Best Social Media, Dit is Waarom Mensen op Twitter Zitten, Ouders van Nu ea.
Je hebt goedgeschreven teksten, en je hebt content dat opvalt en hoge engagement afdwingt. Daar kan ik je alles over vertellen.
> Wat voor een soort teksten zowel conversaties als conversies stimuleren.
> Hoe je een beweging creëert en voortzet, controverses bespreekt en jouw visie krachtig en helder verwoord.
> Wat je kunt doen, wanneer je niet weet waar je je volgende stuk content vandaan moet halen.
> Hoe je op een dieper niveau schrijft, zodat jouw teksten niet alleen beklijven, maar ook onder de huid van lezers gaan zitten.
> Op welke manieren je jouw energie, persoonlijkheid en (if it’s your style) humor verwerkt.
> Hoe je – haast casual doch urgent – jouw aanbod aanprijst, aanmoedigt om een gesprek aan te vragen, zonder dat het geforceerd overkomt.
Zelfs op posts van wéken geleden volgen nog gespreksaanvragen. En wel van high-end klanten, die bereid zijn hoge bedragen te investeren. Wat ik nu schrijf raakt, prikkelt, spreekt veel meer aan op het verlangen van mijn ideale klant.
MARIJE DE HAAS
BUSINESSCOACH
“Geen 13-in-een-dozijn teksten, maar woorden die opvallen en raken”
De ticketverkoop van mijn event gaat lekker, nu ik met meer boldness schrijf en durf op te vallen en te overtuigen.
Fijn dat je door m’n bullshit heenprikte wanneer ik vastliep. Er stromen nu al een paar maanden stabiel 2 high end klanten per maand in, en ik weet zeker dat dit komt door mijn gegroeide zelfvertrouwen en schrijfvaardigheden.
REGINA NIEUWHOF
ENERGIEK IN BUSINESS
Wanneer er een match is, plannen we de start van jouw traject in. Ook als een later moment jou beter uitkomt.
“Binnen een week na de start van onze samenwerking had ik 5 nieuwe klanten op de planning staan. En de maanden die daarop volgden had ik een recordomzet waar ik eerder alleen van had kunnen dromen!”
KIRI PRUNTEL
OH BABY PHOTOGRAPHY
Kiri was één van mijn eerste klanten die ik mentorde in copy voor haar website, Instagram en mailing. Een halfjaar na onze samenwerking stuurde ze me dit bericht:
Copy is niet een quick fix. Het is een investering in jouw skills voor lange termijnresultaten.
Originele teksten vallen op. Trekken aan.
En op die manier schrijven is geen trucje, daar prikken potentiële klanten namelijk zó doorheen.
Sure… Er zijn bepaalde technieken die jij (of ik) je eigen kan maken.
Maar er is een groot verschil tussen technisch goedgeschreven stukken, en teksten die alleen van jouw hand kunnen komen.
Wel voor de ondernemers die een publiek hebben, een online following hebben opgebouwd.
Ik zal je niet ambitieus noemen, that’s a given met jouw omzetdoelen en track record van bewezen resultaten.
Met je ruime ervaring in marketing en sales heb je een prachtig fundament gebouwd. Misschien overweeg je grotere stappen te maken met jouw business, je richten op een andere type ondernemer.
Eén ding wat zeker is: jij hebt visie. Personality. Af en toe een liefdevolle grote bek – tough love voor je klant -, omdat je ergens voor staat en iets groots te brengen hebt.
Gedrevenheid, daar zoek ik naar. Zien wat er mogelijk is, voor jou en je klanten, en dat willen en claimen. Schaamteloos.
Dat mag ik wel. Laten we dat gaan uitvergroten. In woorden.
Ofcourse gaat het jou meer om het resultaat dan om het ‘hoe’, maar ik snap dat je dólgraag wil weten in welke vorm je met mij gaat samenwerken.
So.
>> Het is een traject van 3 maanden (4250 ex btw) voor of 6 maanden (7500 ex btw).
>> Je krijgt persoonlijke coaching (ik wil jouw teksten zien, honey), maar er zijn ook groepselementen aan verbonden. Zo krijg je tijdens de Masterminds (2, je hebt het druk zat) ook feedback van de andere deelnemers. High level ondernemers, net als jij. Best of both worlds, dus.
>> Ik coach je zowel bij de voorfase van het creëren, als bij het eindresultaat. We schrijven met jouw doelen op lange en korte termijn in mind, we zijn immers geen gezellig schrijfclubje. What’s going on, bij jou, en je klanten? Wat heb jij te vertellen, hoe ga je dit in een tekst gieten? Ga je lanceren, een event organiseren? Daarop ontvang je revisies en feedback op de teksten, voor je deze in de ether gooit.
>> Je teksten worden tot in detail bekeken: triggert de titel om verder te lezen, zijn jouw boodschap en verhaal concreet en helder, druipt jouw personality en energie ervan af, maak je een soepele brug naar de CTA? Denk ook aan storytelling, opbouw, overgangen, taal, stijl, en natuurlijk de impact van jouw bericht.
“Ik heb mijn nieuwe conversiedoel behaald, maar nog belangrijker: ik schrijf nu met veel meer lef”
Het traject bij jou is echt de beste investering tot nu toe geweest.
Maaike de Vogel
Lenora Solutions
Plan je gesprek, en dan bespreken we of jij bij dit traject past (en het traject bij jou).
(Jup, dit is het, hier neem je de beslissing.)